Friday 22 June 2012

Tension dan Stres !

Assalamualaikum .

Huhu . Saye sedih sangat tengok kertas Exam pertengahan tahun . Kenape la makin teruk ! Time Exam penggal 1 lulus jer , tak la banyak gagal teruk seteruk teruknye macam ni . Tuh pun , dorang asyik tiru saye jer . Tak boleh ker korang buat sendiri hah ?! Saye tak lah cerdik sangat . Saye hanya lah manusia biasa . Kalau kita belajar bersungguh-sungguh dah tentu boleh jawab . Betul tak ? Ni tak , nak harap kan orang bagi jawapan jer . Apa gunanye korang bersekolah ? Kesian ibu bapa yang menghabiskan wang demi untuk anaknya berjaya dalam hidup .Takpe-takpe , nanti aku tak kan bagi tiru dah ! Buat orang jadi tak pandai . Dan dia tu pula ape kurangnye ? Dia pula yang jadi pandai . Ni ke balasan yang aku dapat ? Macam ni ke korang bagi balasan kat aku ? Kalau tak , aku nak cakap secara berdepan jer dengan korang semua yang dah tiru kertas Exam aku . Aku sabar jer selama ni . Kertas Exam aku dah makin merosot tahu tak !! Korang belajar tak berkat langsung ! Ish , sabar jer la .

No comments:

Post a Comment