Saturday 12 November 2011

Dah lama tak update blog !

Assalamualaikum ! Dah lama saya tak buka blog , hehe . Sebab malaslah . Haha ! Tapi kalau ada masa lapang tuu . Apa lagi . Saya pun update bloglah . Kadang-kadang kalau ada masa , saya hanya buka facebook je . Blog saya tak buka . Nak buka pun dua kali seminggu . Saya tak pernah buka blog setiap hari , facebook pun macam tuu juga . Buat masa ni saya sudah malas nak buka facebook dan juga malas nak update blog (eh , betul ke ni ? Hehe) Tapi kalau masa PMR . Bukan main lagilah ! Online memanjang je . Haha ! Tapi masa dah habis PMR ni jugalah saya dah malas nak buka facebook dan update blog . Tuu pun kalau ada masa saya bukalah , sebab dah tak ada nak buat apa-apakan . Boring duduk kat rumah . Nak keluar pula mak tak bagi . Huhu . Skola pun dah start cuti memanjang . Jadi kepada kawan-kawan saya semua yang sekolah sama dengan saya . Saya rindu korang semua , iaitu . Salina , Ain , Sonia dan Lzyan . Harap korang semua sihatlah . Okey , ni je saya nak katakan . Tata .

No comments:

Post a Comment