Saturday 17 September 2011

Best !?

Haha ! Ramai sekarang kat Fb panggil saya Ran . Hehe . (betul ke?) Actually , yg selalu paling suka panggil saya Ran or Kak Ran ialah Diana Akmarul Nizam dan Afiqah Aiza . Korang the best friends lah juga . Hehe , tapi dorang sekolah lain-lain dan tak sama dengan saya pun , huhu . Kalau sama kan best ! Hmm .. Saya panggil Diana ialah Aoko-chan , Afiqah pula saya panggil dia Conan-kun . Sebab Diana minat Kaito or Aoko , Afiqah of coz lah minat Conan yang comel dan hensem tu . Haha . Saya pula ? Saya semestinya minat Shinichi or Ran . Itu nama samaran bagi dorang jer . Afiqah panggil saya Kak Ran sebab dia Form 1 , Diana panggil saya Ran sebab dia Form 3 , err ... sama umur dengan saya lah . Selalu chat kat Fb , memang macam tu juga lah . Kadang-kadang dorang ni memang jenis happy , dan kadang-kadang gila-gila perangai dorang tu . Hahaha !!! Best betul chat dengan Conan dan Aoko , kita ni boleh dikira peminat setia Detective Conan juga lah . I know speak Japanese just a little . Watashi wa anata o aishiteru Shinichi-kun !!!

No comments:

Post a Comment